8. december 2013

2. søndag i advent

Dagen i går skete der ikk så meget hverken her eller hjemme, jeg brugte det meste af dagen på langs, men i dag er jeg igen på højkant, håber jeg kan nå at være lidt kreativ inden min søster kommer på besøg.
Men derfor skal i ikk snydes for gårsdagens pakke, som var disse skønne trykknapper.....
Pakken i dag var en lækker punch super god til minialbum og dem kan jeg jo godt lide at lave....
Fredag var vi jo på en super hyggelig tur til Fyn og det er bestemt ikke sidste gang , vi fik lækker velkomst gave og der var små konkurrencer, hvor jeg var så heldig at vinde med dette bidrag, et pose kort hvor der er brugt 2 stk. mønsterpapir
Tak for at du kiggede med, håber du får en super god søndag.

Knus
Tina

3 kommentarer:

  1. Åh så skønt at høre du er i live....havde nær troet vi havde trukket julefreden ud af dig:-)
    Håber du kan bruge pakkerne, trykknapperne er jeg selv ret vild med og de er jo brugbare til de kære herre kort:-)
    Jeg er i Scrap hjørnet....i fuld sving med kursus materiale.

    God søndag

    Knus

    SvarSlet
  2. Skønne og meget anvendelige gaver. Dejligt at I havde en god tur...jeg tænkte på jer:-)))
    God mandag til dig.
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Næææææ :)
    Trykknapper har jeg endnu ikke selv prøvet, men jeg glæder mig til at se dem på nogle af dine projekter ;)
    Punchen er bare super lækker - har den selv, og jeg tror også, at du bliver vildt glad for den
    Dejligt at høre, at I havde en god tur. Tænkte på jer og var glad for at kunne gå tidligt i seng ;)
    Super lækkert kort - kan godt forstå at du vandt

    SvarSlet